Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

środa, 9 lipca 2014

" Little Lady " kit by Mel Design in Digital Scrapbooking Studio



" Little Lady "  aestaw autorstwa MEL Design, to zestaw w kolorze zielonym i kolorze ochry w stylu vintage z koronkami, znaczkami, i kwiatami, etc ...

Kompletny zestaw zawiera 64 pojedynczych elementów (razem 74), 10 papierów, 6 sztuk podartyh papierów, 5 sztuk ozdób i 5 quickpages.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz