Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

piątek, 3 października 2014

" Tea time " kit by MEL Designs in PickleBerryPop i MSAD store



Najnowszy zestaw MEL Designs już jest w sprzedaży w dwóch sklepach jednocześnie.
Pierwszy to My Scrap Art Digital - MSAD   a drugi w PickleBerryPop.
Zestaw nazywa się " Tea time ".







A poniżej mój scrapek do tego zestawu.
Mel umieściła go w galerii sklepu na PickleBerryPop




Zapraszam do scrapowania z zestawem Tea time by Mel Designs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz